Om een artikel aan ons te retourneren, moet u de onderstaande handleiding volgen. Als u een klacht heeft en wilt klagen over een beschadigd artikel, verkeerde levering of iets dergelijks, moet u contact met ons opnemen voordat u het artikel retourneert. We hoeven namelijk niet altijd defecte artikelen retour te ontvangen, daarom vragen we u contact met ons op te nemen als u fouten of gebreken constateert.

Omruilen/retourneren

Als u wilt ruilen voor een ander artikel, moet u een nieuwe bestelling plaatsen in de winkel voor de andere maat/het andere artikel dat u wilt kopen. U kunt uw oude bestelling retourneren terwijl u uw nieuwe bestelling ophaalt in de pakketwinkel. Een GLS retourlabel kost 48 kr. en wordt in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Bij Naturebaby heeft u altijd 30 dagen volledig retourrecht.

VOOR BESCHADIGDE ARTIKELEN - STUUR FOTO'S NAAR INFO@NATUREBABY.DK EN STUUR NIET NAAR ONS TERUG VOORDAT ER EEN NADERE OVEREENKOMST IS


Klacht

Als het artikel kapot is gegaan, moet u ons een e-mail sturen. Helaas kunnen we niet helpen bij klachten via de telefoon, omdat we foto's van de fout nodig hebben om u te kunnen helpen. Stuur daarom een e-mail met bijgevoegde foto's naar ons e-mailadres: info@naturebaby.dk

Heeft u een cadeau gekregen?

Het is helaas niet mogelijk voor ons om geld terug te storten op een andere kaart dan degene die is gebruikt in de winkel bij de aankoop.

Nieuwsbrief

Een korte zin die beschrijft wat iemand zal ontvangen door zich te abonneren